Liten lista nu igen....

image192
BRUKAR DU:

Peta dig i näsan:
Det händer...
Titta på dig själv i spegeln:
Ibland måste man ju
Gnälla:
Hahaha, ja!
Skrika:
Njae, men höja rösten.
Sova:
Eh!? Ja, sover gör alla.
Ha ångest:
aldrig
Skada dig själv med flit:
Nä, det vore väl bra korkat!
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej, när jag tar mediciner är det för att jag verkligen behöver dem.
Vilja dö:
aldrig i livet!
Drömma mardrömmar:
Nu var det ganska länge sen men det händer att jag drömmer riktigt hemska saker.
Drömma sexdrömmar:
Det händer desto oftare.
Ta droger:
Skulle inte tro det!!!
Försöka vara annorlunda:
näpp, trivs ganska bra med mig själv.
Klä dig i svart:
Japp, gillar svart, men inte helsvart!
Gå till kyrkan:
Om jag har anledning så går jag till kyrkan. Dvs dop, bröllop mm. Ibland slås jag av hur vackert det är med kyrkor men jag tror inte på gud.
Gå i skolan:
Näpp, klar med det.
Röka:
ja
Ha sex:
Mm, men inte tillräckligt ofta. (enligt sambon!) ha ha ha
Ljuga:
Nope
Hata folk:
Näpp, slöseri med energi.
Lita på folk:
Ja, för det mesta.

image186


VEM:

Saknar du:
Just nu äldste sonen som är i Göteborg med Marcus.
Vill du döda: Ingen, verkligen inte.
Rörde dig sist:
Minimannen
Vill du slå:
Ingen
Kysste dig sist:
Sambon...mumma...
Vill du kittla:
Elliot, för han har så härligt skratt
Kramade du sist:
Minimannen
Vill du prata med:
Pratar gärna med allt och alla.
Skrek du på sist:
Jag skriker inte, talar bara högt ibland.
Vill du vara som:
Eh? Jag vill vara mig själv tack.
Sårade dig sist:
Finns lite olika alternativ om man låter det bero på hur sårad jag blev.
Vill du bli galet full med:
syrran å Sussie
Gjorde dig riktigt glad senast:
Sambon
Fick du sms från senast:
Sambon
Ringde dig senast:
Mia
Är vackrast på jorden:
Man kan inte säga att någon är vackrast på jorden förrän man har sett alla människor på jorden.
image191
HAR DU:

För många vänner:
Absolut inte!
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Nej
Någon skada:
Nej
Färgat håret:
Några gånger.
Brutit några ben:
Nej
Några piercings:
Haft i naveln, numera bara i öronen.
Egen dator:
Ja
Bra självförtroende:
Ja, det tycker jag.
Kysst någon:
Eh? Ja.
Haft sex:
Ja!
Köpt kondomer:
Ja!
Tagit nakenbilder:
ja
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja
Bjudit ut någon:
Ja
Varit kär:
Ja!
Dumpat någon:
Ja
Stulit någonting:
HA HA...Hjärtan!
Lämnat landet:
Ja, fast kommit tillbaka nästan direkt.
Tuttat eld på nått:
Ja, typ ved i skogen och så.
Gjort något olagligt:
Ja
image188
HUR:

Går du:
Tar tydligen för korta steg. Går ganska stressat oftast.
Svarar du i telefonen:
Ja, det är Camilla
Fördriver du tiden:
sitter framför datorn
Mycket pengar har du:
Tillräckligt för att jag ska överleva.
Tjänar du pengar:
Sisådär, nu när jag är mammaledig.
Ofta diskar du:
Flera gånger om dagen.
Ofta städar du:
Jag tycker att jag städar jämt men uppenbarligen inte tillräckligt mycket och ofta ändå.
Många stör du dig på:
Haha, jag stör mig på väldigt mycket människor men jag går inte runt och funderar på det.
Ofta träffar du din familj:
Ungefär en gång i veckan träffar jag mamma och pappa varannan vecka sådär.
image190
TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag är redan något, det är vi alla. Och yrkesmässigt så har jag ordnat det.
På gud:
Nej
På rymdvarelser:
Ja
Att folk tycker om dig:
Ja
På ett liv efter detta:
Ja
Att fiskar kan tänka:
Ja
Att du kommer leva länge:
Tillräckligt länge för att jag ska vara nöjd.

image189

Bilderna har jag hittat hos Gilas.

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0