homeshopping

Har varit på me&i-party hos grannen. Mycket trevligt och självklart inte helt gratis. Hade bestämt att "bara" köpa en tröja till Elliot, men det blev inte bara det.... Hade redan innan spanat in kollektionen på nätet och visste vad jag var sugen på. En helt underbar overall till Elias, och när jag mot sunt förnuft testat den på honom, var jag såld. Såg sedan att det fanns pappatröja med samma mönster och visste att sambon skulle gilla den. Jaha, så bidde det. Nya kläder, matchande kläder till "pojkarna" i familjen.

image218

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Johanna

Hela familjen krokodil =) Va snygga grabbarna kommer bli =) Kram....Vilken dag passar det dig att kika ner på en kaffe...?

2007-08-13 @ 11:30:17
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0