Holly Dolly

Har nu lärt mig av hur man lägger in en sån här.
Jag är ju en sån där tramsig person som gillar knasigheter och detta är en klar favorit.
(har den till och med som ringsignal i mobilen (he, he, he)
Lyssna, digga å släpp loss!
Vill du hämta hem egna gör du det här på YouTube.


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Johanna

Rock on baby =) Har precis mumsat på ett par glas vin så visst ryckte det lite i den berömda discovaden =) Sussa sött och hoppas ni får sova bara liiite längre i mon =) Kram

2007-08-10 @ 23:19:58
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Anonym

Släppa loss och digga vet jag ju inte om jag gör när jag hör/ser detta direkt, men vi har inte riiiikrigt samma musiksmak heller så... hehe
Men lite gullig e hon ju, bara jag slipper höra det för mycket så ska det nog gå...

2007-08-11 @ 13:52:43

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0