a quick get-away

Regnet strilade ner när jag och sambon åkte från hemstaden. Stora lilla killen var lämnad på dagis och minimannen var i mormoderns ömma vård. Styrde kosan mot metropolen Gällstad för ett besök på Lager 157 och lite shopping där. Med några välfyllda kassar gasade vi vidare mot slutmålet - Göteborg.

Hotellet vi bodde på var underbart och romantiskt. Låg så centralt man kan komma och var
från 1800-talet. Härligt charmigt med hjälpsam personal.

Framme i "Götet" strålade solen och vi strosade lite på stan och bara njöt av att vara själva. Hade bestämt att gå ut och äta på kvällen, men vi kom aldrig så långt..... (underligt att det kan finnas så mycket kul som håller en kvar på ett hotellrum!)

Idag har vi bara taget det "easy" och promenerat runt på Avenyn. Mycket folk i rörelse och efter morgonregnskuren blev det toppenväder.

Nu väl hemma (konstigt nog inte helt utvilad) men kanonnöjd! Att det kan göra så mycket att bara få komma iväg lite. Och extra skönt känns det när man vet att småkillarna skött sig och att allt här hemma gått bra.

MM, detta kan jag leva på länge. Puss på dej min älskling för att du är den du är.

...och ett jättetack, mamsen för att du ställde upp och tog pojkarna. Jag älskar dig!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Hon som fick stanna hemma i regnet...

Gud, så kul att ni fick komma i väg. Och att det blev så lyckat!!! Grattis, får man väl nästan säga... Vi hörs!
Kram

2007-08-23 @ 20:49:39
Postat av: Anonym

Wow..det där låter ju heeelt underbart mysigt! Kram

2007-08-23 @ 22:01:38
Postat av: Sussie

Åhh va gott att ni hade det bra. Jo tack jag vet. De där små gyllene tillfällena när man kan sticka iväg o rå om varrandra lever man på länge...Det är tur ATT dom finns
Kram på er båda
Puss

2007-08-24 @ 06:29:01
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Lotta

ÅÅh det låter som om ni haft det superhärligt:))
En sådan utflykt kan man leva länge på!
Hm funderar på om man skulle sticka iväg med älsklingen någonstans hehe

2007-08-24 @ 08:15:35
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: sanna

ååh, vad muuusigt! (som Annie säger..) skönt att bara få rå om varandra ibland! ska vi ta en fika snart förresten? puss..

2007-08-24 @ 09:10:04
Postat av: Schvesster

Härligt att ni haft det bra! Min resa var inte riktigt lika angenäm... hehe
Ja, man skulle ha en sån där skedpartner... *springer ut och letar

2007-08-24 @ 11:39:34
URL: http://Cajalainen.blogg.se
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev..där innan att det var mysigt och så..konstigt att mitt namn inte syns???

2007-08-24 @ 15:35:43
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Danielnieves

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-01-11 @ 02:03:04
URL: http://www.danielnieves.com

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0